Ben yalnızca hindistan cevizi yağı kullandım. Mümkün olduğunca sabah akşam sürdüm, hatta bebişim çok tekmeleyip karnımı gerdikçe nemli olsun diye gün içinde birkaç kez sürdüğüm oldu. Şuan 35+5teyim, çok şükür hiç çatlağım olmadı. Yağı da A101den almıştım, fazla fazla sürdüğüm halde baya uzun süre gidiyor.