rosatue Merhaba, kasılma önlemek amacı ile adalat kullanıyordum ancak nefes darlığı çok çok fazla olduğu için ilacı bıraktım. Sizler bıraktıktan ne kadar zaman sonra doğum yaptınız?
bikbikbikaak Haftada kasılmalarım başlayınca birkaç gün hastanede yattım peşine de nidilat kullandım sonrasında bıraktırdı doktorum 1 ay sonra doğum yaptım