AybarsUmay_ Kesinlikle, benim de dokturum Harun Bey’di. Çok nazik bir doktor. Eşimi, başka hastaneye gittiğimde diğer kadın - doğum doktorları yanıma almazken babası da gelip bebeğini görsün diye her seferinde eşimi yanıma çağırırdı sağ olsun. Dediğiniz gibi doğumumun olacağı zaman çocuk doktoru olmadığı için doğumumu yaptıramadı ama ilgisi ve bilgisiyle bize 9 ay yol gösterdi. Şimdi Kastamonu Eğitim Araştırma Hastanesinde. Randevu düşürürseniz hiç kaçırmayın derim. 🤗