40+3te suni sancı ile hiçbir doğum emaresi olmadan başladık, 12-13 saat suni aldım 2 cm açılmada suyumu patlattılar 3 cm açıldı 😀 pes ettim 😀 dr bana şöyle demişti, “suni sancı doğumu hızlandıran bir şey, ama hiç başlamamış doğuma suni ile başlanınca %70 sezaryen ile sonuçlanıyor” demişti haklı da çıktı. Abimin eşi de ama 36 hafta civarında (çocuğun böbreğinde bir şey gördüler alalım dediler) illa normal doğurmak için suni ile doğum yaptı, onun sürecine çok hakim değilim ama yapan da yapıyor 🤷🏻♀️