Birmelekk Kızlar birsey sormak istiyorum bundan 50 gun once folik asit içmeye başladım ve 2 hafta öncede ovulasyon testi ile ilişkiye girdim normalda bugün adetim olması gerekiyordu ama olmadi testi ne zaman yapmam gerekiyor ve kan testini devlet hastahanesinde yaparlarmı
Hmyr_ygt Birmelekk acile gidip beta testi yaptırmak istiyorum desen yaparlar ama daha erken çıkmaya bilir
Gulsah7171 Birmelekk canım ben adet olmam gereken gün test yaptım sonuç tek çizgiydi üstelik dijital testlerden aldım doğruluk payı %98 Di ben kalan %2lik kısımda oldum test yanıldı ve ben adetimden 4 gün sonra hamile oldugumu öğrendim en iyisi kan tahlili 😊
Tugbax68 Canım evde idrar testiyle hiç ugrasma erken zamanlarda yanıltıyor devlet hastahanesinde kan testi yapılıyor yarin gidersen cikmis olur sonuc
Birmelekk Tugbax68 yarin sabah ne olur ne olmaz bi deneyeyim adetim sabaha kadar olmassa tabi sonra pozitif ciktin direk hastaneye gidecem
Birmelekk Tugbax68 bakicam iste bnde beklemek istiyorum ama iste isin içine 14 şubat girince erken çıkar umarım
Tugbax68 Birmelekk idrar testinde kesin sonuç için birkaçgün geçmesi iyi oluyor canım ben adet günü yaptım negatifti birgün sonra hastahanede isim vardı şansımı deneyim dedim kan verdim pozitif cikti