brcangi Kuzular merhaba 10 gün sonra kan pıhtılaşması için sonuç çıkıcak bi haftaya yumurtlamam olur inşallah kadın doğum doktorum kan pıhtılaşması çıkınca gel demişti bu süreçte gebe kalan var mı varsa süreç nasıl işledi şimdiden teşekkürler
Gul1402 brcangi kuzum her ihtimale karşı kan sulandirici kullanılıyor diye biliyorum ben🤭 önceden de düşüklerin mi vardi
brcangi Gul1402 8+4’te kalmış 11+5 ‘olması gerekiyordu 11+5’tee kürtaj oldum kese büyümüş bebek büyümemiş