Ennur0204 merhaba benim de ilk öğrendiğimde böyle olmuştu ilk ultrasona girdiğimde 5 hafta 4 gün demişti aradan 1 hafta geçti 6+2 dedi ilk ölçtükleri crl boyutu kesenin boyutudur eğer doktorunuz bi sıkıntı yok diyorsa kesinlikle çok düşmeyin üstüne, kese ile bebeğin uyumuna bakılıyor ilk haftalarda sonrada bebeğin gelişimi önemli bu konuda. Bizde kaç kere üst üste gittik 2 hafta arayla hala 6+5 diyordu en son gittiğimizde 9+3 demişti bazen kullanılan makineler doğru ölçüm yapamıyor dediğim gibi doktorunuz bi sıkıntı görmedikçe hiç bir şeyi bebeğimize ve kendimize stres sorun haline getirmemeliyiz 🌸