Es_Es16 gönül hocayı bilmem ama neşe solak takipliyim, takipliydim. Riskli gebelik geçiriyorum şu an hastanedeyim hatta yatıyorum. Neşe hanım, şehir Hastanesi’ne yonlendirdi haftam erken, çocuğa bir şey olmasın, erken doğum durumunda da burada kuvezler daha mantıklı diye. Allah razı olsun. 16 gündür hastanede yatıyorum. Hep haberlesiyoruz kendisi ile, buradayım diye bırakmadı yani