Selam kızlar benim gibi tansiyonu olan varmı 😒🥲
Nasıl besleniyorsunuz tansiyonunuz kaç çıkıyor kaç olunca hastaneye gidiyorsunuz gebelikten öncede vardı bende ama hamilelikte nasıl olucak bilmiyorum henüz doktorumla konuşamadık şuan hep normal tansiyonum 13 çıkıyor çok şükür