Papatya-01 ben de gebeliğimi yeni öğrendim yaklaşık 5 haftalık ama bende hiç akıntı yok bu durum normal mi hatta aksine kuru yani normalde de akıntı yaşayan biri değilim sadece yumurtlama döneminde akıntısı olan biriyim akıntı olmaması normal mi genellikle gebelik öğrenen herkes akıntı ile belirti yaşıyor