Kızlar 10. Haftadayım bir aydır ağzımda müthiş bir tat bozukluğu var ğas desem pas değil tanımlayamadığım bir şey hastayken pis bir tat olur ya benzeri reflü kaynaklı 7 kilo kaybettim bu tat yeme içmemi ciddi etkiliyor bulantı yapıyor hayattan soğudum ne zaman geçiyor yaşayan var mı