Kızlar geçen hafta bebeğin hareketlerini hissetmiyorum diye gece acile gitmiştim alttan muayene ettiler hem vajinal ultrasonla hemde küçük birsey vardı tam olarak göremedim yattığım için onu da içeriye geçirip 7-8 saniye bekletti ve o günden beri beyaz akıntım çoğaldı vajinamda da ağrı hissediyorum aynısını yaşayan ya da bilen varmı yardımcı olur musunuz?