Sevinc72, rezalet bır hastane sonucunda 4 martta atıldı tarihim ve ofkemi hala atamadım duyduklarım karşısında sok oldum. Istanbul kanunı sultan suleyman adı altında bır devlet hastanesi ben perınatolojıye gidiyorum muayeneden geciyorum ve bebegim ozursuz olduğu ıcın devlet hastanelerinde bana bakılmıcanı soyluyorlar sacmalıga bakar mısınız? Cözumu paran olsa da olmasa daa özelde yaptırmak zorunda kalışım, dedım ya param yoksa? Mecburen dıyo..
Ne dıyım Allah kimseyi dusurmesın oralara..