Merhaba kızlar
1 hafta önce doğum yaptım ancak fırsat bulabildim burda doğumumu anlatmaya.Baştan beri normal doğum istiyordum bebeğiminde gelişi uygundu normal doğuma.36. Haftamda enfeksiyon olduğunu ve bebeğin kalp atışlarının çok fazla hızlı attığını söyledi doktorum.Yatış gerektiğini ama imza atarsam antibiyotik ile bir hafta süreç izleyebileceğimizi söyledi.Tamamen bana bıraktı ve bende istemedim.Çünkü 37 den önce doğum yapmak istemiyordum bir ümit geçer diye düşündüm.1 hafta ilaç kullandıktan sonra kontrole gittim ve enfeksiyonunda kalp atışlarınında normale dönmediğini söyledi doktorum.Saat akşam 6 dan 9 a kadar nst de bağlı kalıp kalp ritimleri takip edildi bebeğimin ve yine normale dönmedi.Bu seferde eşimle benden olası bir durumda acil sezeryan ile doğum olması için imza alındı.Ama içimde bir his vardı o gün o akşam doğuracaktım emindim.Saat 9 a kadar normale dönmeyince acil sezeryana alındım.Çok korktum çünkü normal doğumu çok araştırmıştım kesin normal yapacağım için.Sezeryan hakkında nerdeyse hiçbir bilgim yoktu.Sürekli doktorlara hemşirelere nasıl olcak acı çekecekmiyim diye soruyordum.Belden aşağımı uyuşturdular ve 9 da girdiğim doğumda 9 u 9 geçe yawrumu kucağıma aldım.O an herşeyi unuttum bütün acıyı bütün olanları bütün korkuyu.Plansız korkulu bir süreçti ama doğumum beklediğim gibi acılı olmadı çok şükür.Dediğim gibi kucağıma aldığımda herşey bitmişti zaten benim için.Umarım herkes yawrusunu kucağına hayırlısıyla sağlıcakla alır.🥰