Kızlar dün traanfer oldum kafamda habire kuruyorum. Şubat ayında hsg çekildim doktor bir tüpün kapalı olduğunu bir tüpünde açık sıkıntı olmadığını söyledi transfere uygun dedi. Raporda hafif sıvı birikimi görüntüsü yazıyordu açık llan tüp için doktora yine sordum hayır yok kesinlikle dedi
Ama dün transfer oldum ya içim hiç rahat değil sizce açık klan tüpte sıvı var gibi duruyor mu daha önce sıvı birikimi olanlar vs anliyorlarfir diye sormak istdim
