Nurgul_07 çiçeğimmm emin ol o kadar çok görünüyor kii bu bebişlerde. Genelde ilerleyen zamanlarda kayboluyor ya da doğumdan sonra ortadan kalkıyor. Benimde detaylı ultrasonda kalbinde delik çıktı hamilelikte bile kapanır kapanmasada 3 yaşa kadar kapanır dediler. 1,2 ay sonra kontrol ettiler kapanmamış. Dogum sonrask takip edelim dediler. Dogum yaptıktan 2 gün sonra gittim görünmüyor delik kapanmış. Hiçç canını sıkma hamileliğini kendine zehir etme çok yaygın görülen birşey 🌸💓