Sevim43 öksürük için inan bende doktora gittim antibiyotik verdi kullanamadım çok rahatsız oldum doktor da çok ilgili değildi her seferinde muayne ücreti veremem dedim evde kendime alan yarattım en çokta pekmez zeytinyağı bana İyi geldi affedersin balgam atıyordum rahatladım sizde dediğimi yapın inşallah geçer