Guneyinannesi1 Gebeliğim çözemedim aşırı şiş gündüz de aynı akşamda değişmiyor artıyor gitgide ilk gebeliğimde 15 haftalıkken vardı yine karnım ama bu çok farklı var mı benim gibi olanlar ?
Basakparlar Guneyinannesi1 benim de 10. Haftada çıktı hemde baya fazlaydı ilk gebelik bide gaz falan da değildi burda çoğu kişiye kalsa 25’den sonra anca çıkar diyorlar
Cessika Guneyinannesi1 benim de öyle ya hani yediğimden içtiğimden mi diyorum sabah kalkınca da aynı. ikinciler böyle oluyor demekki
Embu Guneyinannesi1 ilk gebeliğimde 30 Dan sonra çıktı suan 16 haftalığım göbeğim çıkmaya başladı 2. Gebelikte erken çıkar derler ama bilmiyorum 🤷♀️ göbeğim hamile olmadan öncede vardı biraz ama kilo verdim bulantılardan vücudum küçülürken göbeğim büyüyor 🤣🤣
Guneyinannesi1 Basakparlar yani resim atsam görseniz şok olursunuz ben anlamadım henüz gaz mı değil mi bebek mi bilemiyorum ki
minismom Guneyinannesi1 ilk gebelikte gobek kaslarının gerginligi kaldıgı icin ikinci gebelikte daha cabuk cıkıyomus oyle okumustum bi tanıdıgım hamileydi 5 aylık falandı gordum sanki dogumu yaklasmıs gibiydi simdi bende hamileyim 12+3 ama benimde cıktı gobegim gazmıdır nedir bilemicem 😀
Guneyinannesi1 minismom benim tanıdıklarımızda geç çıkıyor hep ben garip hissettim kendimi uzanınca gidiyor mu karnın
Meyra19 Guneyinannesi1 bende 13 haftalık hamileyim karnım çabuk çıktı 6 aylık kadar olmasada baya belli oluyor
Guneyinannesi1 minismom çok az kalkıyo o göbek yok oluyo 😂 sabah uyanınca düz yattığımda yok oluyo genelde
zerdali__ Guneyinannesi1 ödem olabiliryor bende 2.gebeligim diyorum ben ilk gebeligimde karnım 5 aylikkken böyle değildi henüz 14.deyim ama bazen mide şişiyor,bazen afedersin gaz çok oluyor,o sebeple her yemekten sonra yurummeye calisiyorum
Evremk Guneyinannesi1 benim ilk gebeliğim 13. Haftadayım ama benimde karnım çok şiş. Akşam daha da fena😄