Citirmom çok rahattım ilk kızımda ayağa dahi kalkamamıştım 2. Gebeliğim bu hiç hissetmedim iğne belden sinek ısırığı gibiydi 6 saat sonra da ayağa kalktım kendi kendime destek almadan tutunarak yürüdüm gazımda çıktı 3 de çıktık dün ameliyattan sonda da ağrıtmadı doğum sonrası karnıma bastırdılar ama uyuşuk olduğu için hissetmedim bile😍 korkulacak birşey yok