Selamün aleyküm hanımlar 20 haftalık gebeyim bugün acile hafif bi ağrıyla gittim deprem falan derken çok korktum gerildim bi kontrol ettireyim diye plasenta rahimi kapatmış kanaman olursa bebek ölür diye çok korkuttu beni 20. Hafta da nstye soktu ağrın yok dedi ama çok erken girdim diye de endişelendim. Eğer 28. Hafta da plasenta yukarı çıkmazsa kesin sezeryan olursun dedi. Tam normal doğum korkumu biraz biraz yenmeye başlamışken. Hala daha içim sıkılıyor başına gelen var mı doktor en kötü ihtimalleri mi söyledi sizce