minigimleseruven Es_Es16 5+5 im bende , doktor randevum haftaya cuma , kalp atışını duymaya gideceğiz keseyi görmüştük , insallah duyarız tedirginim bende .
Es_Es16 Gunebakan bende 6 haftalık. Ya 2 gündür kaşığımın alt kısmında yanma ve ağrı var normaldir demi
Es_Es16 minigimleseruven bendede kese gördü sıra kalp atışında Allahın izniyle 🤲🤲🤲 güzel haberlere inşallah
_ADEL_ Es_Es16 canım ben şuan 7+5 haftalığım 7+3 de gittiğimde doktor kalp atışı var dedi ama dinletmedi bilmiyorum niye, biraz bekle bende 5 buçuk hastalıkken gittiğimde kese daha çok yeni oluşmuştu tabi kişiden kişiye değişiyor ama tedirgin olma
elz123 _ADEL_ benim doktorumda bebeğe çok zararlı olduğunu söyledi 12.haftaya kadar organları olusana kadar dinlemiyorum dedi ultrasonda dikkatli bakıldığında bebeğin kalp atısı görülüyor ben gördüm hamdolsun ama duymadım rabbim herkesin kucağına almasını nasip etsin evladını hayırlısıyla sağlıkla insallah