Biranne_197
Çok teşekkür ederim paylaştığın bilgiler için çok ürkütücü bir şey bu başında doktorlar olmadan asistanların bunu yapabiiyor olması her ameliyata girebiliyorlar mı o zaman . Bizde şehir hastanemiz var diye düşünüyoruz. Özelde güvendiğim bir doktora daha takip için gidiyorum ama testlere ekstra ücret ödemedek istemediğim için devlette olsun en azından demiştim çok sağolun bunları herkese anlatamıyorsun bu sefer özel konforunu istiyorsun diyorlar