27 gündür kanamam devam ediyor, doktora gittim geçen hafta kan verdim normal çıktı sonuçlarım ultrasonda da bi şey görünmedi biraz kalınlaşma var o da bu dönemde normal dedi kesmek için ilaç verdi sadece çıldırcam artık böyle olan var mı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️