Kanz aldım ben. Bebek doğmadan kullanıp denedim. Ama ayarladığım nem seviyesine ulaşmadı odam. Biraz kullanıp bıraktım. Bebek doğunca tekrar deneyeceğim. Ama sanki odaların nem seviyesini ciddi oranda değiştirmek için, dyson tarzı çok çok daha güçlü bir şey gerekliymiş gibi geldi bana.