Nartanemmm Hayırlı akşamlar hanımlar, bugün perinatoloji de tarama yapıldı sonucum için gebelik bölümünden mi tekrar perinatoloji den mi alacağım acaba randevuyu, sormayı akıl edememişim
Egemom07 Nartanemmm neden perinatoloji de yapıldı. Bir problem mi vardı da o bölüme gittiniz. Normalde kadın doğum bakıyor. Fakat riskli gebelik kısmındaysanız artık tüm takibinizi perinatoloji yapıyor.
Nartanemmm Egemom07 şehir hastanesine gidiyorum orda tarama detaylı vs perinatoloji de yapılıyor, rutin muayeneler gebe polk. gidiyorum şuanlık risk yok şükür
Egemom07 Egemom07 anladım özel takipliyim her testi kadın doğum yapıyor. Sadece detaylı radyoloji dr yapıyor. Geçen yıl sorunlu gebeliğim oldu dr um direk perinatoloji ye yönlendirdi bütün takibini artık orası yapıcak dedi.
dilaradoyan Nartanemmm ikiliyi Perinatoloji yapıyor zaten. Sonucu kadın doğumcuna gösterirsin canım kontrolünde