Bende de var bahsettiğiniz durum ve acayip acıyor göğüs uçlarım. Sırf bu yüzden nasıl emzirebileceğimi düşünüyorum kara kara. Ufak ufak sarımsı şeyler ve sanki yarılacakmış gibi. Ben normal olduğunu düşünmüştüm, o yüzden hiç doktora sormak aklıma gelmedi.