Rusapolat valla hiçbir fikrim yok. Şeker çıktı yüklemede, günde 6′dan fazla şeker ölçtüm, sonra araştırınca da korktum tabii çocuk şekere bağımlı doğacağı için küvöze girer şekeri düşer bayılır bilmem ne olur 😅 o korkuyla eşim kurabiye alıyordu ne ben yiyebildim adam akıllı ne eşim yedirdi, kurabiye alıyordu yalvar yakar 1 ısırık alıyordum sadece peşine hemen yürüyüş yapıyordum, onun etkisidir belki