Melike_eee glisemik indeksi düşük gıdalardan oluşan bir diyete girdim 2gün enginar 2gün kabak,havuç,karnabahar fırında yapıp yoğurtla tükettim 2gün kurubaklagil 1gün et-balık-tavuk şeklinde beslendim gazlı içecekler,granül kahve,şerbetli tatlıları tamamen hayatımdan çıkardım. 2 ay içerisinde normale döndü ama diyet baya sıkıydı gebelikte dahiliye eşliğinde bir diyet yapmanız daha doğru olur porsiyonlarınız fazla olur besleyici düzenlenir