Denizim23 Herkese merhaba ben gebelik istiyordum midemde fıtık olduğunu ogrendım bu şekılde olup hamilelik geçiren varmı? Zorluk cekermiyim?
Ayca517 Denizim23 gecmis olsun oncelikle bir an once doktora gidip tedavi olun, kuzenimiz yeni fitigi patladi 4 aylikken ameliyat oldu fitik alindi fakat gebeligide sonlandi o yuzden once tedavinizi olun derim karniniz buyudukce oraya daha cok baski olcak
Denizim23 Ayca517 dahiliye doktoru bır sıkıntı olmaz sadece zayıflarsan ıyı olur karnın buyudukçe baskı yapabilir senı rahatsız edebilir demişti ama patlama gıbı bırsey demedi.Çok geçmiş olsun bugun endoskopı için gün aldım zaten duruma göre bakacağım artık cevap için teşekkürler