Geçen hafta gittim doktor nts sokmadı haftaya gel saat 08:00 da dedi yarın 35 haftalık oluyoruz devlet hastanesine gidiyorum . Randevusuz gitsem bakarlar mı bilemedim . Çarşamba ya randevu bulabildim çarşambaya kadar beklesem mi yoksa yarın gitsem mi ?