Gizzy 34+5 iz iki gn sonra 35 olcaz benim oğlan da aynı ayakları ağzıma gircek sanki 🤭 ilk andan itibaren hep normal doğum pozisyonun da olduğu için ayakları tam göğsümün altın da bu aralar da fazlasıyla hissetmeye başladm taş gibi oluyo bazn çok da hareketli bn de düşünmüyo değilim acaba bebekte bi sıkıntı mı var diye ama normalmş napalım çoğu gitti azı kaldı 🤦♀️😍 bu arada 1 haftadır da ne uyuyo geceleri nede uyutuyo nasıl şekilde yayarsam yatayım hep huzursuzm ve uyuyamıyrm gündüzleri zaten hep ayaktayız alıştım bn ya hatta ayakta durabildiğime şaşıyorm 😅