Beyzaevren Kızlar mart sonu nisan başı yanı 6 sında bitti adetim bugün gene kasıklarımda ağrı ayak bileklerimde ağrı aynı adet belirtileri vardı ta ki WC de gördüm adet oldum tekrar yani adet kanaması gibi aynı oluyorum yani nedir bu başına gelen oldu mu
Beyzaevren Aylaa123 Mart sonunda başladı nisanın ilk haftasında bitti şimdi gene başladı daha mayısa. Girmedik
Aylaa123 Beyzaevren bence bunda tuaflık yokki ay değil kaç gün aralıklarla olduğunuz önemli 21 günde bir oluyorsanız zaten normal herkesim adet döngünü farklı yani
Turuncukadin Beyzaevren o zaman hiç endişe etme canım hormonsal bir şey sonuçta. Bir sonraki adetini de takip et bakalım
Beyzaevren gizzzy35 bilmiyorum ki haftaya randevum bekarlığımda polistik vardı ama böyle olmazdı genelde geç gelirdi ben en son bir hafta maydonoz içtim ödem için ondan beri dengem şaştı adetim bitmek bilmedi
Aylaa123 Beyzaevren o zaman önümüzdeki ayfa felan kontrol edin sonra doktora gidersiniz tek sefer olursa sıkıntı değil mevsimsel geçişler yada ilaç kullandıysanız kür kullandıysanız bunlar bile etkileyebilir döngüyü