İyiakşamlar hanımlar.1 kız bir erkek çocuğum var.28 nisana inşAllah 3cü erkek bebeğim sezeryanla doğacak.Hazır sezeryan olmuşken tüplerimi bağlatmayı istiyorum.Allah çocuklarıma ömür versin ama bedenim artık hamile olmayı kaldırmıyor.Doktoruma danıştım ben önermiyorum bağlamayı ne zamansa bir zararı çıkıyor ortaya dedi.Sonuçta bir orqan ve onun da öz funksiyonu var dedi.Ama ısrarla bağlatmayı istiyorsan eşinin de onayıyla bağlarız dedi.Eşim bağlatsam onay verecek ama çok kararsızım bağlatayımmı yoksa bağlatmayayımmı.Bağlatanlar varmı herhangi bir fesadı çıktımı sonradan ortaya?