Meryem345 Kızlar kimyasal gebelik yaşadım hasta oldum normal kanamam 5 günde bitti leke vs derken 7 yi buldu 9. Gün tekrar kan geldi çok abartacak kadar değildi sonra yine lekeye döndü ve sanırım bitti böyle olan var mı herhangi bi sorun yoktur dimi ya
Briahll Meryem345 ben de 3 kez kimyasal geçirdim. Doktorum regl olduktan sonra beta nın sıfırlandığından emin olmak için tekrar kan vermemi söylemişti. Lekelenme bende de Bi süre devam etmişti