H-a-t-i-c-e ben yaptırdım gebeliğimin başında bütün testler,ayrıntılı ultrason,şeker yüklemesi,doğum,epidural kontroller vs. Herşey dahil çok daha rahat oldu maddi yönden. Zam gelse de etkilenmiyoruz ocak ayından önce yaptırmıştık daha da uyguna gelmiş oldu. İmkanınız varsa bence yaptırın