Merhabalar ikinci hamileliğim ilk hamileliğimden çok şükür bi oğlum var bu da ikinci hamileliğim bel ağrım var sağ tarafım çok sızlıyor uzanamıyorum sağ tarafıma hiç normal mi acaba yaşayan var mı yarın kontrol günüm doktoruma da diyeceğim bi kaç takviye vitamin de kullanıyorum ama bilemedim ağrı giriyor arada böyle