30ların basında tekrar bulantım baslamıstı suan 35+6 haftayım hala oluyor iştahsızlıkta gerı gelmıstı ebeye söylemıstım normal artık bebek buyudugu için baskı yapıyor demıstı. Doktoruma da demıstım mıdem bulanıyo dıye tahlılde istedı idrar yolu enfeksiyonu var mı dıye yoktu