minikmucizemm_ Kızlar selam 12+6 da ikili tarama testi yaptıranlarda cinsiyet öğrenen oldumı aranızda
Bkaya41 minikmucizemm_ ben daha yaptirmadim pazartesi yaptiricam fakat 11+5 iken öğrendim cinsiyetini
Zeyynepp1 minikmucizemm_ bir dahaki randevum 12+5 e denk geliyor ikili tarama olcak doktor cinsiyetide söyleyeceğini söyledi büyük oranda.
minikmucizemm_ @Bkaya41 bende henüz yaptırmadım suan 11+5im 12+6lık dönemim önümüzdeki cuma ozaman gıdıp yaptırcaz en son 10 haftayken dr gıtmıstım bıdaha kontrole gıtmedım sonuclar cıkınca cagırcagını belırttı merak ettım de boyle öğrenen varmı dıye
minikmucizemm_ @Zeyynepp1 benım drumda perınatolojıye yonlendırdı %70 oranda doğruluk payıyla sana cınsıyetı soyler dedı nasıp olursa cuma öğrenırım ınsallah sonuclar cıkıncada bana maıl atarlar randevu verırım ozaman bende bakarım dıye soyledı
minikmucizemm_ @Nartanemmm ya ahahah hiçmi merak etmedın kız😂ben sorardım ya ama tabı drn tutumu davranısıda önemli soru sorarken çekinmeden davranabılmek🙈
Nartanemmm minikmucizemm_ aslında merak ediyorum ikinci gebeliğim ☺ erken ya sormadm, net bişey öğrenmek isterim geç olsun net olsun
minikmucizemm_ @Nartanemmm hayırlı olsun kuzum😇allah herkesın gönlüne göre versin 😇burda nazı postlarda görüyorum önce erkek sonra kız yada önce kız sonra erkek dıyende oluyormus böyle ikilemdense netlık daha güzel tabı ama yınede ınsan merak edıyor ıste
Nartanemmm minikmucizemm_ amin canım çok sağol hepimiz için hayırlısı olsun, sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏 🥰 Bu arada özel mi devlet mi bişey soracaktım
minikmucizemm_ @Nartanemmm dr daha oncesınde köklü hastanelerde çalışmış daha sonrra kendıne özel muayene açmış onun yonlendırmeseyle aynı bıcımde özel muayene olan perıtanologa gıtcez
minikmucizemm_ @Nartanemmm amin canım ınsallah hepımız guzel hayırlı haberler alırız rabbım hepımızın bebısını saglıklı sıhhatli bır sekılde kucagımıza almayı nasip etsin🙏❤️