Mrvcngr İyi akşamlar kizlar 34 haftalık hamileyim tansiyonum 10/5 falan çıkıyor ama nabzim 117 lerde normal midir sizce kalp çarpıntısı ayrıca panik atagim.var her dkika kötü şeyler düşünüyorum her dakika
Sumiire Mrvcngr hamilelikte nabız yüksek çıkıyor ben normalde 80 90 falan oluyordu tansiyon da 11 7 falandı hamilelikte nabız hep 100 üstü tansiyon da 10 6 falan çıkıyor
Elifff2112 Mrvcngr yok normal de değil aslinda bir tık yüksek ben bekarken de 120 leri görürdü hamilelikte de artti ama doktorum bir sorun olur demedi
Mrvcngr Sumiire benimde tansiyon hep 10 karda son haftalar olduğu için belki de nabız da yükseliyor bu kadar
Sumiire Mrvcngr rahatsız olmaz mı insan hep nefes nefese kalıyorum nefesim yetmiyo resmen baş dönmesi falan da yapıyor
Mrvcngr Sumiire aynı şeyleri yaşıyorum.bire bir cozumu de yok maalesef demirden demişlerdi ama demir değerim normal.dedi doktor 12 deger
Sumiire Mrvcngr benimde demir kaynaklı dendi benimde demir 12 de basınç mı artıyo noluyosa bol şu için ben biraz fayda gördüm bol sudan en azından başım zonklamıyor şu içince birde hamileyim diye sürekli yatmayın rutin işlerinize devam edin yürüyüş yapın