Mervecan34
Bu 3.gebeliğim ama ilk defa bunları yasıyorum serumla besleniyorum yemek asla süremiyorum ağzıma . Bugün daha bir tuhafım ya başım dönüyor içim bayılıyor sanki arada bir çift görüyorum kendimi hiç iyi hissetmiyorum 😞bunlar Normal mi ya .birde karnımda ağrı da değil nasıl anlatsam içi yanıyor sanki 😩