Badella ben de 34. haftama kadar kan sulandırıcı kullandım. Tansiyon takibi yaptım tuzu minimuma indirdim ve kontrollü kilo aldım. Benim 14.haftamda direnç çıkmıştı, 24.haftamda düzeldi ve tek tarafliydi. Eğer geçmezse preeklempsi riskiniz yüksek oluyor ve bebekte gelişim geriliği riski oluyor. O yüzden dikkatli olmakta fayda var