melikedelibas Çok geçmiş olsun canım senin adına çok sevindim RABBİM HEP MUTLU ETSİN SİZİ İNŞAALLAH AMİNNNNNNNNNNNNNNNN .
Eşime geçen sene Şubat ayında verikosel denildi fakat hem hava soğuk ve işten geldiği için istek olmayınca çıkan sperm de az oldu bu yüzden ona konulan tanının yetersiz olduğunu düşündük üstünde durmadık. Şu an diş tedavisi görüyorum bebek olmadan önce hallettiriyim sorun yaşamayım diye . Bugün eşim eve geldiğinde morali bozuktu konuştuk iş yerinde ki arkadaşının çok ağrısı oluyormuş ve verikosel ameliyatı olmuş eşime de sakın geciktirme hemen ameliyatı ol demiş ve eşim ameliyat olmaya karar vermiş. Benimle konuştu hemen doktor arayışına girdim ve üroloji doktorundan randevu aldım. Son zamanlar da şöyle bir sorun var benim için , Eşimin cinsel isteği azaldı ve ben çok rahatsız olmaya başladım . Çok yoruluyor sabah erken gidiyor akşam eve geliyor hali kalmıyor ama yaklaşık 2-3 Ay önce böyle değildi birliktelik yaşıyorduk ama şimdi vardiya dönmesini beklediğini söylüyor çok yorgun olduğunu söylüyor vardiya 2 hafta da bir donuyor bu da Ay da ya 2-3 kere olması demek önceden haftada bu kadar oluyorken şimdi böyle olması bana başka şeyler düşündürmeye başladı eşimle konuştum dürüst olmasını istedim başka bir şey varsa bana söyle kendimi aptal yerine konulmuş hissetmek istemiyorum dedim o da öyle bir şey yok sadece çok yoruluyorum halim kalmıyor diyor . Bir de bundan yaklasik 2 önce bir ayrilma seviyesine geldik ayrilmak istedigini soyledi sonra blöf yaptigini tepkimi olcmek icin yaptigini soyledi oyle bir dusuncesinin olmadigini beni sevdigini soyledi . Ilgisi vs. Herseyi tamam hic bir azalma yok aramaizda ama cinsel istek azalmasi var aceba gercekten yorgunluktan mi bilmiyorum eger oyleyse 3 ay once de ayni iste calisiyordu . Ben bu durumda ne yapmalıyım inan bilmiyorum .