ipek-15 evet, 20-24. Haftalar arasında yapılıyor. Yaklaşınca doktorunuz sizi bilgilendirir zaten. Genelde kendileri yönlendiryorlar veya devlette şehir hastanelerinde ve ünilerde de yapılıyormuş sanırım. Biz özel bir muayenehanede yaptırmıştık. Bu haftalar yaklaşınca yine bir danışın doktorunuza