Semraylmzr Kızlar devlet hastanesine muayene oluyorum mesai dışı gece sandım tutarsa devlet hastanesi bakmiyomu yada kim doğurtuyo gece hastanede kadın doğum doktoru oluyomu bilgi verirmisiniz
MasaaL Semraylmzr Tabi ki canım. Devlet özel gibi değil ki. Her an her dakika doktoru da ebesi de var. Önemli olan iyi insana denk gelmek
2kizannesi- Semraylmzr Devlet hastanesinde bildiğim ve burda okuduğum kadarıyla normal doğumda ebeler doğurtuyormuş zaten
Semraylmzr Deletedmom434 gittiğim hastanede bı tane kadın doğum doktoru var o yüzden geceleri doktor olmuyormuş
Semraylmzr MasaaL maalesef gittiğim hastanede tek kadın doğum doktoru var ve gündüz baktığını söyledi sadece
MasaaL Semraylmzr Ay cok ilginç. Yasadıgın sehirde sadece kadın dogum üzerine hasttaneye gitmelisin canım .
Semraylmzr MasaaL İstanbul da yaşıyorum biliyomusunuz bilmiyorum ama kanuni diye bı araştırma hastanesi var orda her zaman oluyomus kadın doğumcu ama oranin aciline gittim afedersiniz ama köpek gibi davranıyolar oraya o yüzden gitmek istemiyorum
MasaaL Semraylmzr yok istanbulu bilmiyorum canım. Ankaradayım büyük dogum evi var bende oraya gidiyorum. Allah yardımcımız olsun
Dileksah Semraylmzr canım devlet hastanesi öyle durumlarda eger doktor olmazsa öüsait olan en yakın özel hastaneye yönlendiriyor ve ekstra ücret ödemiyorsun doğum parası filan acil oldugu için