ozlemburak Kizlar 36 haftaligim bebegin karin cevresi haftadina göre 1 hafta önde gidiyo dedi doktor basina gelen var mi problem olur mu yada neden olur bilgisi olan var mi
1Anneadayiiii ozlemburak bende 35+5 haftalığım şu an tam 35 haftalıkken gittiğimde karın çevresi 38 haftalık çıkıyo demişti doktor benimki 3 hafta önde çıkıyo yani bi problem olsa doktorlarımız uyarırdı heralde üstünde durmadı benim doktorum tombiş bi bebek olur dedi
ozlemburak 1Anneadayiiii yaa adam gibi bilgi vermiyolar aciklama yapmiyolar insani korkutuyolar sadece cok teşekkür ederim ☺️
1Anneadayiiii ozlemburak korkma canım riskli bişey olsa uyarırlar diye düşünüyorum ya ben o yüzden üstünde durmadım ☺️