Kızlar 9+5 haftalık hamileyim, ikinci hamileliğim. Ağzımda iğrenç bir tat var tatlı bile yesem yuttuğum anda yine aynı kötü tat geri geliyor ve aşırı tükürük var ağzımda ya ilk hamileliğimde de olmuştu ama ne zaman bittiğini hiç hatırlamıyorum sizlerde var mı böyle bir sorun yaşayan ne zaman bittiğini hatırlayan