Nhnery 38+2 de oğlumu kucağıma aldım.Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin hiç korkmayın bebisi kucaginiza alinca o bütün acilar agrilar bitiyo darısı diğer subat annelerinin başına😊😊