Kızlar kaynim var erkek benimle yaşıt, daha önce rahatsızlığı vardı bugün kontrole gitmis tahlil vermis kırmızı kan değerleri yüksek çıkmış, doktor iyi değil sonuçlar diyip bi tahlil daha istemiş hematolojide sonuçlar 15 gün sonra çıkacakmış daha önce yaşayan oldumu bu durumu kötü bsymi kayinbabam üzülüyor ağlamış bende onun o haline üzüldüm yaşayan bilen varsa anlatabilirmi en azından anlatırım rahatlarlar benim bilgim yok çünkü bu konuda