sutlukahve_ Kızlar soğan kürünün 2. gunundeyim hafif kasik ağrıları oluyor arada göğüs hassasiyeti var bide biraz korktum açıkçası yapan başına gelen varmı
sutlukahve_ Minnakpopus sanmıyorum adetim biteli 4-5 gün oluyor gerci onu da ilaçla oldum ama olmaz diye düşünüyorum
Sendenbanakalan Sogan kürünü ne icin gebelik icinmi düşünüyorsunuz? Bu arada sogan kürü cok duydum bi akrabamın bebişi oldu ama emin olun bebiş varsa düşük oldurablr
sutlukahve_ Sendenbanakalan evet bebek için adetim biteli 4-5 gün oluyor adet oldum sonuçta bebiş olamaz ki