Betamom Benim için dua edin kızlar. Kemiğim biraz basıkmış ama doktorlar yinede normali denemeye deger dediler. İnsallah kolaylıkla dogurabilirim
Betamom burcuyilmazzz38 giriyordum suyum daha gelmediği için ev iznini zor kaptım yarın bi aksilik olmazsa alacaklar ama insallah kolay yokdan normal gelir yavrum